Apr 16, 2011

Good Luck! I love You Olls Damn Much! :)

Hello semua... Pejam celik, pejam celik dah masuk pertengahan bulan April dah.. Cepat je masa berlalu kan? Lagi seminggu lebih je final exam akan bermula. Sem ni saya ada 4 final paper yang harus saya selesaikan.. 27hb ni dah start dah exam. Harap2 saya boleh buat dengan baik nanti. Minggu study week dah masuk, tapi banyak benda tak settle lagi.. Presentation Sociology, Advertising tak selesai lagi.. Cepat lah masa berlalu please... :( 

Kepada teman-teman seperjuanganku sekalian tak kiralah dari sequence apa pun (MC221 - MC228), sama-samalah kita buat yang terbaik untuk final exam ni ok! Cuti 4 bulan nanti kita manfaatkan 
sebaik-baiknya OK!! 

Hhhmm.. Khas buat rakan-rakan kelas saya Syusyui, Ika, Aimi, Diba, Mira, Fairus, Yaya, Ash, Mai, Miza, Ima, Imran, Ucan, Zhafir and Isyad... Saya sangat sayangkan anda semua.. Syukur sangat sebab sepanjang kita sama-sama satu kelas ni kita semua boleh gelak sama-sama, huha huha, gurau-gurau, usik mengusik sesama tanpa sebarang pergaduhan.. Pokoknya semua orang suka bergurau.. Nak2 kacau privacy FB, Twitter orang kan...  hahaha.. Mira yang paling teruk kena.. Tulah, siapa suruh tunggal BB u merata-rata.. :) Apa-apa pun saya sangat gembira dengan anda semua.. Cuti ni bak kata Isyad nak buat aktiviti kan.. So nanti kita boleh jumpa lagi time cuti!! Tp macam-macam boleh jadi.. 4 bulan lebih cuti ni jaga diri ok! Ada kesempatan kita outing!  :)



MY BELOVED CLASSMATES

Diba Di.. :)

Zalikha Zamri

Syusyui..

Aimi Korea

Ash Gebu
Mira Zakiah Anas

Fairus..

Miza

Yaya
Imah
Mai Rabbit
Ucan aherherh..

Isyad Doll

Imran The Ketua

Zhafir Al- Wafi.  :P
 TOLONG JAGA DIRI BAIK-BAIK OK WAHAI SAHABATKU SEKALIAN! :)

 <3 GOOD LUCK!!! <3

5 comments: