May 8, 2011

Buat Bondaku Tersayang! Happy Mothers Day... :)


Assalamualaikum Semua... Hai hai! :)
TUKAR MOOD LAGU SEMPENA HARI IBU NI.. :)


Ok, sempena Hari Ibu ni, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada bonda tercinta saya ROHANI BT AWANG yang sangat-sangat saya sayangi, cintai, kasihi dan segalanya lah...Tidak lupa juga kepada semua yang bergelar Ibu... :) Mak, adik sayangkan mak sangat-sangat.... Adik doakan mak sihat sentiasa and happy2 selalu... Mak selalu buat kami semua gelak dengan lawak mak... Kat rumah ni kalau mak takda sehari rasa lain je rumah... Tak dengar riuh rendah suara mak pagi-pagi buat hati rasa tak tenang je... Sebab tu kalau kat Kolej pun hari- hari adik call mak sebab tak boleh kalau tak dengar suara mak.. Kejap pun jadilah.. :) Mak selalu beli buag Mangga untuk adik kalau nampak ada orang jual sebab mak tau adik suma makan buah mangga kan mak...?? :) Sampai kembung perut makan buah mangga je... hehehe.... hmm.. I cant live without u mum... :(
Love u.. Love u.. Love u.. Love u.... 
Jasamu akan ku kenang mamito... :) May Allah Bless U Always...

Inilah bonda tercintaku.... Lap u mamito.. :)


UCAPAN HARI IBU DARI ANAK KEPADA IBU & DARI IBU KEPADA IBU??


video

Sedikit ucapan buat bonda dari Saya dan kakak.. :)

video
Ucapan dari ibu kepada ibu... :) mak pun nak buat dedikasi juga... Banyak kali ambik video ni sebab asyik gelak je... Laju je cakap eh mak.. heheeh..
(nada mak macam sedih sangat je)


SELAMAT HARI IBU

dengarkanlah lagu, lagu ku ini
ikhlas dari hati hanya untuk mu
aku lah anak mu, anak mu yang selalu
memelukmu menciummu

memang banyak dosa yang telah ku lakukan
menyakiti dikau ku mohon maafkan

selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
walau ku jauh disiniku harap kau terus
menanti kepulangan ku tuk menemani
mu hingga ke akhir nanti, aku janji

kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
punyai pari-pari iaitu kamu
ku pastikan agar kau sentiasa bahagia
inginku nyatakan kau milik syurga

memang banyak dosa yang telah ku lakukan
menyakiti dikau ku mohon maafkan

selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
walau ku jauh disiniku harap kau terus
menanti kepulangan ku tuk menemani
mu hingga ke akhir nanti, aku janji



Till here..... Bye bye bye..... 
....LOVE U MUM...

4 comments:

  1. heeheh... sama ek? tapi tak serupa kan kan kan.. :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari ibu kpd semua ibu di Malaysia...

    Entry terbaru -> 10 Baju Pelik dan Kreatif... (",)

    ReplyDelete
  3. Kepada semua pembaca sesiapa berminat untuk order batang buruk perisa nestum bolehla tweet rohayu rocher.harga rm 19 untuk 100 ++.tq.yg pasti anda pasti puashasti

    ReplyDelete